FIT WORDEN & FIT BLIJVEN

Aanbod Jor-training

TRAINING
Personal training

* Intake
* Doelgericht
* Op maat

Doelgericht bezig zijn om het doel na te streven van de klant. Wil de klant alleen afvallen en fitter worden, of ook spiermassa kweken? Heeft de klant blessures of moet hij/zij revalideren? Conditie opbouwen? Kortom: eerst bepalen wat het doel is.

De training kan bestaan uit: met gewichten trainen of juist zonder gewichten, door middel van bodyweight oefeningen. Of bijvoorbeeld kickboksen om af te vallen, maar ook conditie verbetering. Je kunt per les verschillende facetten toepassen, maar bijvoorbeeld ook een volledig uur alleen kickboks training krijgen. Training op maat!

Na een uitgebreid intakegesprek en verschillende metingen, starten de trainingen op een locatie in overleg. 

personal-training
    OVERZICHT PRIJZEN         MAAK EEN AFSPRAAK    
TRAINING
Groepstraining

* Groepsverband
* Eigen niveau
* 10 tot 20 personen

Je sport in groepsverband, onder leiding van een professionele en deskundige trainer. Je krijgt aanwijzingen waar nodig.

Regelmatig trainen zorgt ervoor dat jouw conditie, kracht, coördinatie, snelheid, lenigheid en uithoudingsvermogen verbetert. De trainingen duren een uur, waarbij iedereen traint op zijn / haar eigen niveau.

Het aantal deelnemers ligt over het algemeen tussen de 10 en 20 personen.

groep-jor-training
    OVERZICHT PRIJZEN         MAAK EEN AFSPRAAK    
TRAINING
Small group training

* Intensieve begeleiding
* Maximaal 6 personen

Een small group training is een groepstraining waar het aantal deelnemers veruit lager ligt dan bij een groepstraining.

In een groep van maximaal 6 personen kun je onder intensieve persoonlijke begeleiding trainen om fitter, sneller, sterker of slanker te worden.

Voordelen small group training:

* Je ervaart de voordelen van een personal trainer
* Per persoon zijn de kosten lager
* Trainen op verschillende niveau's
* Tijdstip bepalen i.o.m de groep
* Trainen in gezelschap is gezelliger
* Samen plezier maken met je vrienden

small-group
    OVERZICHT PRIJZEN         MAAK EEN AFSPRAAK    
SPECIAL
Bootcamp

* Individueel & teamverband
* Hardloop prestaties verbeteren

Je bouwt individueel of in teamverband aan je conditie door intervaltraining, spierversterkende oefeningen en spelvormen. Je krijgt meer conditie, kracht, souplesse en explosiviteit en geloof mij: je wilt alleen nog maar meer! Zo bereik je snel resultaat, of je doel nu meer kracht is, een betere conditie of een paar kilo’s afvallen. 

Wil je beginnen met hardlopen, maar ontbreekt het je aan motivatie of zie je weinig resultaat? Bootcamp is ook een uitstekende ondersteuning op je hardlooptrainingen. Door intervaltraining, spierversterkende oefeningen en het trainen van je explosiviteit zullen ook je hardloopprestaties verbeteren.

Tegelijkertijd zul je ontdekken hoe heerlijk het is om in de buitenlucht en in een team te sporten. Het groene gras, de zonnestralen, maar ook de regen zullen je energie geven. Het sporten in een groep is gezellig en super motiverend. Iedereen kan op zijn/haar eigen niveau meetrainen; je hoeft je dus echt niet druk te maken over je conditie of over je sport geschiedenis. Al snel ga je verschil in je kracht en conditie merken.

Binnen een groep, op je eigen niveau, kun je werken aan je conditie en kracht. 

bootcamp
    OVERZICHT PRIJZEN         MAAK EEN AFSPRAAK    
SPECIAL
Kickboksen

* Ieder instapniveau

Je hoeft helemaal geen fanatieke wedstrijd bokser te zijn om aan deze lessen deel te nemen. Het is voor zowel mannen als vrouwen, voor ieder instapniveau en je hoeft dus nog geen boks ervaring te hebben om mee te kunnen doen.

Kickboksen is een sport waarbij zowel de handen als de benen worden gebruikt. Bij kickboksen worden de stoten van het boksen gecombineerd met de trappen uit sporten zoals karate en taekwondo. Het is totaal niet agressief en de work-out vindt voornamelijk plaats op kussens.

Na een kickboks les voel je je super fit en kun je alles weer aan. Er worden heel veel calorieën verbrand op een leuke manier!

Kickboksen 6
    OVERZICHT PRIJZEN         MAAK EEN AFSPRAAK    
ADVIES & BEGELEIDING
Voedingsadvies & -begeleiding

* Praktische adviezen
* Gezondere levensstijl
* Snel blijvend resultaat

Naast de sportlessen geef ik ook voedingsadvies en –begeleiding, zodat ik een totaal pakket kan bieden aan mijn klanten. Ik vraag hen ter voorbereiding eerst een voedingsdagboek bij te houden en ik voer een nulmeting uit (gewicht, vet- en spiermassa). Aan de hand daarvan geef ik gemakkelijk vol te houden adviezen en aanpassingen waar nodig. Het gaat om lichte aanpassingen in je huidige eetgewoonten. Zo ontwikkelen we samen een nieuw eetpatroon om jou je doelstelling te laten halen.

Afhankelijk van de gemaakte afspraken, meten we op afgesproken momenten de vorderingen en passen we aan de hand daarvan indien nodig het voedingsplan aan.

Mijn advies wordt geen streng dieet, maar we werken aan een gezonde levensstijl die zonder problemen en daardoor gemakkelijk vol te houden is.

Het is belangrijk om te focussen op het afnemen van vet massa en het laten toenemen van spiermassa, waardoor je centimeters verliest. De focus moet niet liggen op het verliezen van kilo’s.

Tijdens het traject kun je mij ieder moment via de mail, app of telefonisch kosteloos vragen blijven stellen of om advies vragen.

Door mijn op maat gemaakte trainingsschema’s en voedingstips, boek je snel blijvend resultaat!

voedingsadvies
    OVERZICHT PRIJZEN         MAAK EEN AFSPRAAK